…Keputusan Ujian PSV Online. Kini ramai yang mula mengambil ujian PSV (Permohonan Lesen Vokasional ) untuk layak menjadi pemandu e-Hailing. Markah untuk lulus ujian ini adalah 80%. Peraturan E-Hailing Malaysia…

…langganan. Tada! Siap dah! Senang saja kan? Lepas ni tak perlu lah anda bersusah payah nak check akaun ASB kat kaunter. Buang masa dan duit je. Sekarang ni duduk bergolek…

…Ketiga, tunggu dan tawakkal. Banyak-banyakkanlah berdoa minta pada Tuhan agar dipermudahkan. Kalau korang buat permohonan melalui system universiti, rajin-rajinlah check. Selalunya syarikat atau institusi tu akan hubungi pihak universiti je….