…Online Berikut kami kongsikan maklumat lanjut cara membuat permohonan dana ini secara online serta syarat kelayakan dan senarai dokumen yang diperlukan. Permohonan boleh dibuat secara online bermula Disember tahun lepas…

…ini akan cuba mendekati pengguna yang terdesak dan menawarkan mereka tawaran yang tak logik dek akal untuk mengambil kesempatan. Contohnya, sekiranya seseorang individu itu telah disenarai hitamkan oleh bank, mereka…

…Bersama / Akaun Dormant /Akaun Tidak aktif; atau Status akaun bank tersenarai sebagai senarai hitam bank Sekiranya perkara ini terjadi, anda tidak perlu khuatir kerana BSN akaun membuka akaun secara…

…langganan. Tada! Siap dah! Senang saja kan? Lepas ni tak perlu lah anda bersusah payah nak check akaun ASB kat kaunter. Buang masa dan duit je. Sekarang ni duduk bergolek…

…latihan serta peperiksaan. Sebelum itu, jangan lupa untuk semak dengan JPJ kalau nama korang disenarai hitamkan sebab tak bayar saman. Kasi setel tu dulu baru boleh daftar lesen. Cara lain…

…makluman, berikut adalah senarai bank yang terlibat dalam pembayaran BR1M 2017. Panduan Senarai Bank Yang Menerima Pembayaran BR1M 2017 1. AFFIN BANK 2. AGRO BANK 3. ALLIANCE BANK MALAYSIA BERHAD…

…DAN SENARAIKAN SYARIKAT Senaraikan syarikat yang diingini Senaraikan dulu syarikat-syarikat yang korang rasa korang selesa dan berminat untuk jalani latihan industri di situ. Kalau boleh cari syarikat yang dekat dengan…

…laman web rasmi https://ilestari.kwsp.gov.my/check-status.php 2. Pilih pada bahagian semak status permohonan 3. Masukkan nombor Mykad, Nombor telefon Bimbit anda dan tekan semak 4. Status permohonan akan dipaparkan bagi tujuan semakan…

  • 1
  • 2